Впровадження та підтримка CRM системи
У рамках безкоштовного пакету звернутися до техпідтримки може будь-який співробітник вашої компанії, якому ви доручите комунікацію.
Відповідаємо на запитання в чаті Бітрікс24 або Telegram. У рамках розширеної техпідтримки пропонуємо більше каналів комунікації.
ЯКІСТЬ ВАЖЛИВІША ЗА КІЛЬКІСТЬ
CRMPro відповідає на запитання користувачів Бітрікс24. У рамках безкоштовного пакета звернутися до техпідтримки може будь-який співробітник вашої компанії, якому ви доручите комунікацію. Ставити можна необмежену кількість запитань.
Ми підкажемо, в якому розділі знайти потрібну функцію на вашому порталі, куди натиснути, щоб її налаштувати, і пояснимо, як це працює.
Ми даємо розгорнуті та зрозумілі відповіді на ці та інші запитання.
Ми оперативно відповімо на запитання щодо функціоналу Бітрікс24. Наприклад, якщо співробітники не можуть авторизуватися або виникають складнощі з налаштуванням пошти.
Ми проконсультуємо вашого фахівця зі стандартних питань і допоможемо знайти рішення проблеми.
Наприклад, підкажемо, як змінити паролі або створити перший проєкт.
Ми даємо розгорнуті та зрозумілі відповіді на ці та інші запитання.
Економте час і ресурси
0₴ /місяць
Консультації з фахівцем з Бітрікс24 в чаті (для невеликих компаній).
5.000 ₴ /місяць
Консультації в чаті, Telegram, WhatsApp, телефоном, відеозв’язком та email
8.000 ₴ /місяць
Консультації в чаті, Telegram, WhatsApp, телефоном, відеозв’язку Meet/Zoom та email
обговорюється індивідуально
Консультації в чаті, Telegram, WhatsApp, телефоном, відеозв’язком та email
Передзвонимо протягом години, домовимося про деталі та візьмемо ваше питання в роботу.