Впровадження та підтримка CRM системи

Безкоштовна підтримка користувачам Бітрікс24

Відповімо на запитання щодо базового налаштування і стандартного функціоналу системи.
Бесплатная техподдержка пользователям Битрикс24

Коли потрібна техпідтримка

У рамках безкоштовного пакету звернутися до техпідтримки може будь-який співробітник вашої компанії, якому ви доручите комунікацію.

Оперативність

Швидкість реакції на запитання - 10 хвилин

Відповідаємо на запитання в чаті Бітрікс24 або Telegram. У рамках розширеної техпідтримки пропонуємо більше каналів комунікації.

Доступність

Необмежена технічна підтримка - кількість питань не обмежена

Ми спілкуємось у чаті з одним співробітником вашої компанії. Просто оберіть, кому доручити комунікацію.

Консультація

Консультації зрозумілою мовою без складних термінів

Ми консультуємо в будні з 9:00 до 18:00 Якщо вам потрібна цілодобова техпідтримка, залиште заявку – ми постараємося знайти рішення.

Підтримка

Вирішуємо ваше завдання, а не просто надаємо інструкцію.

50+ успішних кейсів із впровадження та налаштування Бітрікс24 для різних бізнесів

ЯКІСТЬ ВАЖЛИВІША ЗА КІЛЬКІСТЬ

Коли потрібна підтримка

CRMPro відповідає на запитання користувачів Бітрікс24. У рамках безкоштовного пакета звернутися до техпідтримки може будь-який співробітник вашої компанії, якому ви доручите комунікацію. Ставити можна необмежену кількість запитань.

Ми підкажемо, в якому розділі знайти потрібну функцію на вашому порталі, куди натиснути, щоб її налаштувати, і пояснимо, як це працює.

Ми даємо розгорнуті та зрозумілі відповіді на ці та інші запитання.

Бесплатная техподдержка пользователям Битрикс24

Ви - наш клієнт і активно використовуєте можливості Бітрікс24

Ми оперативно відповімо на запитання щодо функціоналу Бітрікс24. Наприклад, якщо співробітники не можуть авторизуватися або виникають складнощі з налаштуванням пошти.

Ви не є нашим клієнтом і розвиваєте Бітрікс24 своїми силами

Ми проконсультуємо вашого фахівця зі стандартних питань і допоможемо знайти рішення проблеми.
Наприклад, підкажемо, як змінити паролі або створити перший проєкт.

Devices

Про що можна запитати підтримку

Ми допоможемо з налаштуванням конкретних інструментів Бітрікс24 і проконсультуємо щодо загальної роботи вашого порталу.

Ми даємо розгорнуті та зрозумілі відповіді на ці та інші запитання.

Економте час і ресурси

Розширена техпідтримка від "CRMPro" - ставте запитання всією компанією зручними каналами

Власники і співробітники компанії зможуть безпосередньо ставити питання щодо Бітрікс24 фахівцям техпідтримки CRMPro і отримувати розгорнуті відповіді. Ми розвантажимо вашу команду, забезпечимо безперебійну роботу з Бітрікс24, і вам не доведеться відволікати зайнятих і дорогих фахівців.

1 користувач

0 /місяць

Консультації з фахівцем з Бітрікс24 в чаті (для невеликих компаній).

до 5 користувачів

5.000 /місяць

Консультації в чаті, Telegram, WhatsApp, телефоном, відеозв’язком та email

до 50 користувачів

8.000 /місяць

Консультації в чаті, Telegram, WhatsApp, телефоном, відеозв’язку Meet/Zoom та email

до 100 користувачів

обговорюється індивідуально

Консультації в чаті, Telegram, WhatsApp, телефоном, відеозв’язком та email

Для підключення підтримки та отримання відповідей, заповніть форму

Передзвонимо протягом години, домовимося про деталі та візьмемо ваше питання в роботу.

Хочу безкоштовну презентацію CRM

Замовити презентацію