Технічна підтримка Бітрікс

Підтримка CRM Бітрікс24

UAH 5 000 на місяць
  • Консультація щодо роботи функціоналу
  • Введення нового співробітника в роботу
  • Налаштування функціоналу
  • Вирішення проблем щодо роботи порталу

Підтримка управління сайтом Бітрікс

UAH 7 000 на місяць
  • Моніторинг сайту на доступність
  • Виправлення помилок
  • Консультація
  • Роботи розробника

Технічна підтримка Бітрікс від CRM Pro

Наші послуги з технічної підтримки продуктів Bitrix пропонують два основні напрямки – обслуговування від початкових розробників системи та надання спеціалізованих послуг нашими експертами, які знайомі з кожною деталлю впровадження системи на вашому веб-ресурсі.

Гарантія безвідмовності

Підтримка Bitrix від виробника гарантує безперебійне функціонування системи протягом терміну дії ліцензії (1 рік). Однак, при закінченні терміну ліцензії, технічна підтримка також припиняється. Це важливо пам’ятати.

Перевага Професіоналів

Фахівці, які розробляли вашу систему, завжди готові вирішувати проблеми, що виникають у процесі експлуатації. Ми хочемо підкреслити важливість вибору професіоналів для технічної підтримки Bitrix.

Рішення оптимальної якості

Замовляючи технічну підтримку Bitrix у наших фахівців, ви застраховані від ризиків, пов’язаних з вибором менш досвідчених професіоналів. Ми завжди пропонуємо оптимальні рішення, включно з:

  • Цілодобовий Моніторинг і Звіти: Ми забезпечуємо безперервний моніторинг системи та надаємо своєчасні звіти про стан, виявлені проблеми.
  • Резервне Копіювання в Хмару: Ми налаштовуємо автоматичне резервне копіювання в хмарне сховище ПЗ.
  • Додаткове Копіювання: Щотижня ми також створюємо додаткові резервні копії на серверах нашої компанії.
  • Експертні Консультації: Наші експерти завжди готові консультувати вас і допомагати в питаннях налаштування корпоративного порталу та “Управління сайтом”.
  • Делегування Фахівців: За необхідності, ми надаємо IT-фахівців та інших профільних співробітників нашої компанії для вирішення будь-яких проблем на вашому веб-ресурсі.


Технічна підтримка Bitrix від CRMPro – це гарантія економії часу, коштів і безперебійної та ефективної роботи вашої системи! Не ризикуйте з недосвідченими фахівцями, довіртеся професіоналам.

Запитання та відповіді щодо надання техпідтримки продуктів Бітрікс

Ціна технічної підтримки для:

  • Підтримка сайту на CMS Бітрікс “Управління сайтом” – 2 500 грн/міс
  • Підтримка CRM-системи Бітрікс24 – 2 500 грн/міс

У підтримку сайту на CMS Бітрікс “Управління сайтом” входить:

  1. Моніторинг сайту на доступність;
  2. Виправлення помилок;
  3. Консультація;
  4. Роботи розробника.


У підтримку CRM-системи Бітрікс24 входить:

  1. Консультація щодо роботи функціоналу;
  2. Введення нового співробітника в роботу;
  3. Налаштування функціоналу;
  4. Вирішення проблем щодо роботи порталу.

Ми докладаємо максимум зусиль, щоб негайно відреагувати на запити клієнтів і оперативно розв’язати проблеми, що виникають, або виконати поставлені завдання.

Наші послуги технічної підтримки продуктів Бітрікс доступні в будні дні. У разі необхідності підтримки у вихідні, передбачена додаткова плата.

Хочу безкоштовну презентацію CRM

Замовити презентацію