Розрахуйте прибуток вашого бізнесу за допомогою формули продажу

Невпевнені в способах прогнозування обсягу продажів або впливі різних показників на їхню зміну?
Спробуйте наш калькулятор продажів!
Простий і надійний інструмент для визначення необхідних кроків до збільшення прибутку й розвитку вашого бізнесу.
.

Прогноз продажів

Розрахуй прогноз продажів

0,00 грн

Як заповнювати формулу продажів?

Виберіть проміжок часу, який найкраще відображає поточний стан вашого бізнесу: тиждень, місяць або рік.

  1. Вхідні ліди за обраний період: Введіть загальну кількість вхідних лідів за обраний період.

  2. Конверсія (у %): Розрахуйте конверсію або знайдіть відповідні дані в CRM за обраний період і введіть отримане число у відсотках.

  3. Сума всіх чеків за період: Порахуйте загальну суму всіх чеків за обраний період і поділіть на кількість чеків. Отримане число буде середнім арифметичним продажем за період.

  4. Повторні продажі: Розрахуйте або вивантажте дані з CRM про повторні продажі за обраний період і введіть число.

 

Тепер, коли ви опанували формулу продажів і знаєте, на які показники слід орієнтуватися для досягнення потрібного прибутку, все стає набагато простіше! Тут немає магії, тільки математика!

Якщо у вас залишилися запитання або вам потрібна додаткова допомога, заповніть форму нижче, і ми зв’яжемося з вами найближчим часом

Де взяти дані для заповнення формули продажів

Якщо у вас є CRM:
Усі дані для заповнення полів формули продажів легко можна знайти в ній. Вам не потрібно займатися трудомістким процесом збору та аналізу даних вручну. CRM забезпечить вас точною і своєчасною інформацією про канали звернень клієнтів, кількість і суми угод.

Якщо у вас немає CRM:
Для збору даних вам доведеться провести трудомісткий процес, переписуючи інформацію з блокнотів менеджерів, перевіряючи месенджери, соціальні мережі та зводячи дані з різних таблиць Excel. Після цього необхідно буде провести розрахунок необхідних показників.

Важливо розуміти, що прогноз продажів може відрізнятися від реальних цифр, оскільки під час ручного обліку ліди можуть легко загубитися, а показник повторних продажів іноді не можна правильно розрахувати без історії покупок, яка ніде не фіксується.

Якщо у вас ще немає CRM, зв’яжіться з нами, і ми допоможемо вам із впровадженням і налаштуванням CRM Бітрікс24.

Почніть співпрацю з індивідуальної консультації з підбору інструментів і послуг.

Хочу безкоштовну презентацію CRM

Замовити презентацію