Невпевнені в способах прогнозування обсягу продажів або впливі різних показників на їхню зміну?
Спробуйте наш калькулятор продажів!
Простий і надійний інструмент для визначення необхідних кроків до збільшення прибутку й розвитку вашого бізнесу..
Виберіть проміжок часу, який найкраще відображає поточний стан вашого бізнесу: тиждень, місяць або рік.
Вхідні ліди за обраний період: Введіть загальну кількість вхідних лідів за обраний період.
Конверсія (у %): Розрахуйте конверсію або знайдіть відповідні дані в CRM за обраний період і введіть отримане число у відсотках.
Сума всіх чеків за період: Порахуйте загальну суму всіх чеків за обраний період і поділіть на кількість чеків. Отримане число буде середнім арифметичним продажем за період.
Повторні продажі: Розрахуйте або вивантажте дані з CRM про повторні продажі за обраний період і введіть число.
Якщо у вас є CRM:
Усі дані для заповнення полів формули продажів легко можна знайти в ній. Вам не потрібно займатися трудомістким процесом збору та аналізу даних вручну. CRM забезпечить вас точною і своєчасною інформацією про канали звернень клієнтів, кількість і суми угод.
Якщо у вас немає CRM:
Для збору даних вам доведеться провести трудомісткий процес, переписуючи інформацію з блокнотів менеджерів, перевіряючи месенджери, соціальні мережі та зводячи дані з різних таблиць Excel. Після цього необхідно буде провести розрахунок необхідних показників.
Важливо розуміти, що прогноз продажів може відрізнятися від реальних цифр, оскільки під час ручного обліку ліди можуть легко загубитися, а показник повторних продажів іноді не можна правильно розрахувати без історії покупок, яка ніде не фіксується.